[linux] een HP 2540 als printer en scanner

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Ma Nov 13 21:31:24 CET 2023

Dat is ook wat ik van https://support.hp.com/us-en/product/setup-user-guides/hp-deskjet-2540-all-in-one-printer-series/model/5295961 begrijp.

> Vermoedelijk heb je een ander wifi config samen met die nieuwe router
> gekregen, is de 2540 wel daarmee bijgewerkt?
> Of heb je die via USB aangesloten?

En ik zou willen weten of scannen niet lukt of het printen niet
of beiden niet.

Groeten
Geert Stappers
Vind het wel zo fijn als Onderwerp, Subject, en bericht met elkaar
overeenkomen.
--
Silence is hard to parse