[linux] vraag over directory met boot-script

Eric de Hont edehont op xs4all.nl
Wo Okt 25 21:16:56 CEST 2023

Geen antwoord waar je iets aan hebt, maar die site is knap verouderd:
"Last Updated on July 7, 2019"
Sindsdien is er een komeet met de naam systemd in de opstartvijver geplonsd.

Ik ga er eerlijk gezegd vanuit dat er al zoveel mogelijk parallel
verloopt tijdens de boot, aangezien het al zoveel sneller is dan vroeger.

Groeten,
Eric