[linux] VPS keuze

Willem Ligtenberg willem op wligtenberg.nl
Wo Jan 17 14:35:55 CET 2024

On 15-01-2024 22:54, Geert Stappers via Linux wrote:
> Hoi,
>

> Wat vind jij wat jouw VPS-leverancier goed doet?
>

> Het idee achter die erg open vraag is dat NLLGG server beheer commissie
> voornemens is van VPS leverancier te wisselen. Laat dus vooral de
> succesverhalen maar komen.
>

> Groeten
> Geert Stappers
> Lid van NLLGG server beheer commissie
>

> P.S.
>
> Reacties mogen ook naar  beheer APESTAARTJE nllgg PUNT nl
>

> P.P.S.
>
> Reacties mogen ook mondeling a.s. zaterdag op de NLLGG bijeenkomst
> [...]

Ik gebruik naar tevredenheid linode.
Ik denk dat het ook interessant is als NLLGG zijnde om rekening te
houden met de aanbieders die net een stapje verder gaan, zoals linode en
digital ocean (bijvoorbeeld) die ook echt bijdragen aan documentatie etc.
Verder kreeg ik ook zeer nette hulp toen het IP van mijn mailserver op
de blacklist van MS terecht kwam.

Vriendelijke groeten,

Willem