[linux] inloggen op website

Dick Kampman kampman op xs4all.nl
Wo Sep 18 13:19:22 CEST 2024

> Package: ftp-ssl
> Description-en: FTP client with SSL or TLS encryption support
>  ftp is the user interface to the ARPANET standard File Transfer Protocol.
>  The program allows a user to transfer files to and from a remote network
>  site.
>  .
>  ftp-ssl replaces normal ftp using SSL or TLS authentication and encryption.
>  It interoperates with normal ftpd.
>  It checks if the other side is also talking SSL or TLS, if not it falls back
>  to normal ftp protocol.
>  .
> [...]

Ik ontving van Geert nog de suggestie, dat het hier om ftps zou gaan. Ik heb ondertussen Filezilla geinstalleerd, en dat werkt onder meer met een ftps-protocol.

Maar Filezilla geeft mij geen toegang tot mijn doelpartitie.

MijnDomein-service probeert wel met mij mee te denken. Men geeft o.a. de mogelijkheid om met SPLASHTOP met mij "mee te kijken". Maar Splashtop kan alleen geinstalleerd worden op bepaalde versies van Ubuntu, CentOs, Fedora. Ik werk hier nu met LinuxMint. Dat zal dus allemaal niet gaan werken.

HoeiBoei. Wat een gedoe. Ik heb de indruk dat MijnDomein een onderdeel is geworden van AZURE. Volgens mij is dat onderdeel van Microsoft. Misschien verklaart dit ook waarom het allemaal zo moeilijk gemaakt is.

Ik zie eigenlijk weinig oplossingen.

Dick