[linux] inloggen op website

Derry cl3m0t op gmail.com
Wo Sep 18 16:36:31 CEST 2024

On 18-09-2024 13:19, Dick Kampman via Linux wrote:

> Ik ontving van Geert nog de suggestie, dat het hier om ftps zou
> gaan. Ik heb ondertussen Filezilla geinstalleerd, en dat werkt onder
> meer met een ftps-protocol.
>
> Maar Filezilla geeft mij geen toegang tot mijn doelpartitie.

Bedoel je met "doelpartitie" gewoon directory/map/folder? Zo ja, welke
gebruikersrechten heeft de ftps-gebruiker tot de directory?

Ik zag eerder Plesk voorbijkomen, daarmee kan je het één en ander aan de
serverkant instellen/configureren. Heb je daar met Plesk al iets mee
gedaan?

Handleidingen van MijnDomijn:

https://mijndomein.zendesk.com/hc/nl/categories/4953091547153-Webhosting

Groet,