[linux] inloggen op website

Dick Kampman kampman op xs4all.nl
Ma Sep 23 16:18:15 CEST 2024

> Beste Dick,
>
> Stappers adviseerde om ftp-ssl te installeren.
>
> Als ik het goed zie gebruik je in plaats daarvan Filezilla. De foutmelding is
> nog steeds dezelfde. Ik denk dus dat je weer sftp gebruikt in plaats van ftps.
> Volgens hun website ondersteunt Filezilla beide protocollen,
>
> Bekijk de volgende link voor de configuratie van de FileZilla client.
> https://wiki.filezilla-project.org/Network_Configuration#Setting_up_FileZilla_Client
> Suc6,
> Daniel

Beste mensen,

Ik kreeg wat hulp van een linux-buurtgenoot, die zelfs ook nog met dezelfde host actief bleek. Opmerkelijk was dat hier Filezilla nog steeds gebruikt kon worden (ondanks het tegengestelde bericht van hostzijde). Deze buurtgenoot meldde mij dat in Filezilla het poortnummer niet vermeld mocht worden! Ik deed dat dus en kreeg toen met gebruikersnaam en passwrd toegang tot mijn bezit.

De ins en outs van het bovenstaande ontgaan mij wat. Maar ik kan in ieder geval weer wat wijzigingen in mijn bezit aanbrengen.

Dank voor alle ondersteunende emails en aanwijzingen.

Dick