[linux] Re: Bluetooth

joop gerritse jjge op xs4all.nl
Za Apr 2 10:39:36 CEST 2005

On Friday 01 April 2005 23:58, R de Smaele wrote:
[...]
> Als ik dit doe
>
> rfcomm connect /dev/rfcomm 00:a1:d3:30:25:41 1
> of
>
> rfcomm connect /dev/ppp 00:a1:d3:30:25:41 1
>
> Dan krijg ik het zelfde resultaat als voorgaande invoer met 0

1. Bestaan die devices wel? (gebruik ls -l /dev/huppel)
2. het lijkt er een beetje op dat de <dev> parameter niet gecontroleerd wordt.
Heb je de source van rfcomm?

Ik kom vandaag niet in Utrecht (dat is me even een beetje te ver), maar
misschien moet je eens kijken of daar iemand rondloopt, die er meer van weet.

--
Joop Gerritse
Mühlenstraße 11