[linux] Re: Bluetooth

Zo Apr 3 11:40:20 CEST 2005

On Sun, Apr 03, 2005 at 11:16:06AM +0200, R de Smaele wrote:
> Maar nu thuis wil het niet meer werken inbellen en verbinding maken lukt
> ik krijg een ipadres van kpn maar een website openen lukt niet.
> Ik denk dat het te maken heeft met de nameserver Marcel voerde een adres
> in de resolv.conf waardoor het werkte ik moet dus opzoek gaan naar een
> nameserver van kpn.

kan je eenvoudig testen:

werkt dit niet:

ping ping.xs4all.nl

maar

ping 194.109.21.51

wel dan heb je idd een DNS probleem.

ik heb de discussie verder niet gevolgd maar is dit zo'n 'alleen
connectie, voor de rest zoek je het maar uit' toestand ?

ps als die ping lukt, dan kan je gelijk een website proberen:

194.109.6.92

--
http://www.linux-it.nl