[linux] Re: te kleine fonts

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Ma Apr 4 00:00:15 CEST 2005

On Sunday 03 April 2005 23:46, Hugo van der Kooij wrote:

> Een paar opties:
>
>  1. Laat de klant zijn mening geven en klooi niet zelf.

Het moet gewoon met IE werken. de rest is mooi  meegenomen. Ik kan hem nog wel
een screenshotje van ff of konq opsturen om hem te overtuigen dat het niet
aan de [html|css]code ligt, maar het gaat hem vooral om die 85%. En daar geef
ik hem gewoon gelijk in.

>  2. Zet een goede test omgeving op met iets als vmware.
Ik heb nu IE draaiend, en begrijp zijn aarzeling ineens heel erg goed. Het
ziet er totaal niet uit zoals op ff of konq. bejijk het zelf maar eens met IE
en een andere browser op
http://nietsch.demon.nl/~jib/www.lassche.nl/index.php
Elke tip hoe het op te lossen is zeker ook welkom ;-)

> Voor E 1000,- klooien om E 200,- te besparen is verkeerd bezuinigen.
Wel dat maakt niet veel uit, want het werkt voor IE gewoon nog niet. Als ik
dat opgelost heb bekijk ik het wel weer verder voor de goede browsers. De
klant zit toch voor een prikkie op de eerste rang en klaagt gelukkig
nauwelijks.

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra