[linux] Re: te kleine fonts

Didier Collard didiercollard op gmail.com
Ma Apr 4 08:24:27 CEST 2005

>  Om te zien hoeveel IE mijn versgebakken gevalideerde site vernaggeld en daar
>  eventueel wat aan te doen. De klant is minder onder de indruk van een
>  verhaaltje over css, standaarden en IE, snap je?

Denk er wel aan dat je alles goed afsluit: </body>  </html> ben je vergeten.

> Ik heb zelf verschillende keren geprobeerd IE en Wine te installeren, en
> de combinatie crashte altijd bij de tweede of derde keer dat ik de IE-
> homepagina probeerde te laden...

Met winetools lukt het wel redelijk. Zorg er wel voor dat je het van
de winehq site download. Onder debian:
deb http://wine.sourceforge.net/apt/ binary/
deb-src http://wine.sourceforge.net/apt/ source/
En dan apt-get update, en apt-get install winetools

Sorry voor het verkeerde quoten!

--

Didier