[linux] Re: te kleine fonts

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Ma Apr 4 10:41:41 CEST 2005

On Monday 04 April 2005 07:58, paai wrote:
> Jelle Boomstra wrote:
[...]
> Ik heb zelf verschillende keren geprobeerd IE en Wine te installeren, en
> de combinatie crashte altijd bij de tweede of derde keer dat ik de IE-
> homepagina probeerde te laden...

het gaat hier goed met IE. niet snel of fanftastisch, en het installeren was
een crime, maar het draaid, en wat het laat zien is, neem ik aan, gelijk aan
wat je op windows te zien krijgt. Ik snap ineens waar om css zo moeilijk
gevonden wordt!
Intussen heb ik het iets verder, maar de frame-achtige navbar en header (die
moeten dus niet meescrollen) lukt nog niet echt.

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra

http://linux-studie.nl