[linux] kalender gezocht

Paul de Vries pdvsfh4 op xs4all.nl
Ma Apr 4 14:24:34 CEST 2005

voor een LAMP web site  ben ik op zoek naar een kalender voor enige
tientallen evenementen per jaar. ik vind allerlei portal-achtige
maandkalendertjes maar die zouden dus minimaal gevuld worden.

een andere optie is een database met een aparte front end voor in- en
uitvoer, zo iets zou er toch ook wel moeten zijn (vgl. pdpMyAdmin).

de invoer wordt geleverd door computer digibeten, de uitvoer zou een
zoek/lijst achtige pagina moeten worden.

en omdat goed gejat vaak beter is dan slecht zelf bedacht ...

Paul de Vries.