[linux] Re: processen van mail logs

Jeroen de Zwart Jeroen.deZwart op creativeaction.nl
Ma Apr 4 15:42:11 CEST 2005

Jelle Boomstra wrote:

> Dat lijkt me niet echt een zinvolle tijdsbesteding. Het vinden van een bug
> begint met een goede bugmelding. Probeer dan (als je er tijd in wil steken)
> eerst eens uit of en hoe je die crash kan reproduceren, en in welke situaties
> hij niet optreed. En dan proberen de situatie zover uit te kleden dat er een
> oorzaak aan te wijzen is.
>
> Het maken van software is een stuk meer dan het schrijven alleen, en goede
> testen en foutmeldingen zijn daar een onderdeel van.
Hier kan ik op antwoorden!

zodra er geen input is krijg ik een uitvoer.

zodra er een paar regels uit de egrep verschenen is er de fault.

Ik kan natuurlijk die egrep output doorgeven maar ergens kan ik me niet
voorstellen dat Folkert datzelfde dan zou krijgen.

grt,

Jeroen