[linux] Re: kalender gezocht

Ma Apr 4 15:49:51 CEST 2005

On Mon, 4 Apr 2005, Paul de Vries wrote:

> voor een LAMP web site  ben ik op zoek naar een kalender voor enige
> tientallen evenementen per jaar. ik vind allerlei portal-achtige
> maandkalendertjes maar die zouden dus minimaal gevuld worden.

En? Je kan hetzelf gaan proberen of een online versie in je website
knutselen. Voor de laatste optie kun je eens kijken op:
http://calendarhome.com/clink/web-calendar.html

> een andere optie is een database met een aparte front end voor in- en
> uitvoer, zo iets zou er toch ook wel moeten zijn (vgl. pdpMyAdmin).

Zit in bijna elk content manager systeem. Als je al een CMS gebruikt zou
ik daar eerst nog eens goed naar kijken.

> de invoer wordt geleverd door computer digibeten, de uitvoer zou een
> zoek/lijst achtige pagina moeten worden.

Dat is niet zo spannend. Ik vermoed dat je niet meer als 3 velden nodig
hebt.
	datum/tijd
	titel
	omschrijving