[linux] Re: processen van mail logs

Jeroen de Zwart Jeroen.deZwart op creativeaction.nl
Ma Apr 4 16:06:49 CEST 2005

Daniel C. von Asmuth wrote:

> Linux gebruikers kunnen in C programmeren.

Nou Daniel...,

dan kunnen alle automobilisten hun kleppen afstellen, een
vliegtuigpassagier zijn koers bepalen. Pff, veel fietsers kunnen zelf
niet eens hun band plakken.

Ergo, daar ben ik het dus niet mee eens.

Sterker nog, ik denk dat zelfs een sysadmin niet persé C moet kunnen
programmeren om Linux te kunnen gebruiken, net zomin als een MS admin in
VB moet kunnen programmeren. Het kan allemaal best wel eens van te pas
komen, maar het hoeft niet. Een gebruiker of een admin is nog geen
programmeur.

En je zou met zo'n opstelling ook nooit een grote gebruikersgroep krijgen.

Maar bedankt voor de aanwijzingen, ik ga er toch mee stoeien! Het
voorbeeld zag er nl subliem uit!

groeten,

Jeroen