[linux] Re: Hoe raak ik die ellendige Document Relations toolbar kwijt?

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Ma Apr 4 16:14:09 CEST 2005

On Monday 04 April 2005 16:03, joop gerritse wrote:
> Ik heb onlangs KDE 3.3. geïnstalleerd, en nu verschijnt Konqueror steeds
> met een Document Relations toolbar. Ik kan 'm afzetten, maar hij komt bij
> elke volgende aanroep weer terug, en vaak in meervoud ook!
Die toolbar ken ik niet. Ik heb vier smaakjes van die dingen in mijn 3.3.2
konq: main, extra, location & bookmarks.

Maar dat hoeft niets te zeggen natuurlijk. Misschien dat je in het
Kontrolcenter een instelling moet wijzigen?

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra

http://linux-studie.nl