[linux] OT: Re: Standaarden kopen vs. RFC's downloaden (was: VoIP)

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Vr Apr 8 00:23:01 CEST 2005

On Friday 08 April 2005 00:16, Hugo van der Kooij wrote:

> Dan mag je niet meer bellen. De hele telefonie wereld draait op ITU
> normen.

Hmm interessant zo laat op de avond. Ik vindt de konigin ook een waardeloze
standaard, wordt ik nu uit het koninkrijk verbannen?

(iedereen die nu te hard ja roept raad ik aan hun open solicitatie bij de aivd
nog een keer in te zenden ;-)

--
met vriendelijke groeten en welterusten,
Jelle Boomstra

http://linux-studie.nl