[linux] Re: nog steeds: subtitles in films?

Za Apr 9 14:08:51 CEST 2005

On Sat, 9 Apr 2005, Hans Paijmans wrote:

> Het gaat om een losse avi- en srt-file, niet om een bestaande DVD.
> mplayer combineert de twee prima, maar ik krijg ze niet samen
> in een bestand om zelf op een DVD te zetten.

Tja. Als je huidige aanpak niet werkt en je een andere bij voorbaat
afschiet dan wordt het lastig om er nog iets van te maken.

Ik neem aan dat je de mplayer-users en mencoders-users mailinglists ook al
gebruikt hebt om je vraag te stellen. En als zij het al niet weten dan
wordt de kans hier eens stuk kleiner.

Hugo.