[linux] Re: de concurent

folkert op vanheusden.com folkert op vanheusden.com
Wo Apr 13 07:38:10 CEST 2005

> Is er niet ook een hcc linux afdeling? (niet dat ik die verdeel en heers
> konikrijkjes nou zo mooi vind hoor)
> Maar je zou er best een link bij kunnen stoppen, of een tijd&plaats?

http://unix.hcc.nl/Members/unix/Bijeenkomsten/copy4_of_Decemberbijeenkmost/view?searchterm=None
April bijeenkomst

    * Send this page to somebody
    * Print this page

De unix gg bijeenkomst waarin U in een gezellige sfeer terecht kunt met uw vragen. De bijeenkomst is vooral een doe bijeenkomst, dus neem uw computer mee!

For more information, visit http://unix.hcc.nl

What
    Bijeenkomst
When
    2005-04-16 from 10:30 to 16:00
Where
    Nieuwegein

Folkert van Heusden

Auto te koop, zie: http://www.vanheusden.com/daihatsu.php
Op zoek naar een IT of Finance baan? Mail me voor de mogelijkheden.
 UNIX admin? Then give MultiTail (http://vanheusden.com/multitail/)
 a try, it brings monitoring logfiles to a different level! See
 http://vanheusden.com/multitail/features.html for a feature-list.