[linux] Het remappen van de "+" op het numerieke toetsenbord

Marc Fellman marc.fellman op gmail.com
Do Apr 14 08:04:14 CEST 2005

Ik probeer het nog een keer omdat ik denk dat het mailtje niet
aangekomen is op de lijst.

Hallo,

Na een tijdje afwezig geweest te zijn ben ik terug met een vraagje. Ik
gebruik PUTTY als terminal emulator. Nu ben ik op zoek naar een manier
om de "+" van het numerieke teotsenbord om te mappen naar een ",". Dit
omdat dat bij de invoer van bedragen een stuk sneller kan en zal
werken.

Ik heb Mandrake 9.2 op de server staan en PUTTY vindt dat er met een
xterm wordt gewerkt.

Overigens heb ik met PUTTY ook al eens ontdekt dat de [Enter] van het
letter gedeelte anders werkt dan de [Enter] van het numerieke deel.
Vooral in een shell scriptje dat DIALOG gebruiukt is dat wat vervelend
af en toe.

--
Met Vriendelijke Groet / With Kind Regards

Marc Fellman