[linux] Re: Mounten USB stick

Do Apr 14 14:27:33 CEST 2005

On Thu, Apr 14, 2005 at 09:36:19AM +0200, paai wrote:
> Als het een troost voor je is, de MP3-player die mijn dochter bij Albert Heijn
> kocht vertikt(e?) het te werken onder WIN2000, maar toen ik hem uiteindelijk in
> mijn Suse 9.1 machine stopte, werkte hij meteen :-)

je moet een sopletten hoe vaak USB gewoon out of the box werkt, zonder
software terwijl onder operating environments (de aanwijs- en
kwijlomgevingen) je eerst allemaal cd's, drivers etc moet installeren.
natuurlijk zorgen sommige drivers ervoor dat dan opeens je mail software
of je browser zomaar vast loopt. maar verder is het geweldig.

--
http://www.linux-it.nl