[linux] Re: Apache: Afsluiten van HEAD?

J. mailing-lists op xs4all.nl
Vr Apr 15 02:36:30 CEST 2005

On Thu, 14 Apr 2005, Hugo van der Kooij wrote:

> Hoi,
>
> Als ik de apache manual
> (http://httpd.apache.org/docs-2.0/mod/core.html#limit) goed lees dan kan
> ik HEAD verzoeken niet apart stoppen bij een Apache 2.0 webserver.

The method names listed can be one or more of: GET, POST, PUT, DELETE,
CONNECT, OPTIONS, PATCH, PROPFIND, PROPPATCH, MKCOL, COPY, MOVE, LOCK, and
UNLOCK. The method name is case-sensitive.

If GET is used it will also restrict HEAD requests. <----#-#

Ik interpeteer die laatste regel als; of...
beide aan: HEAD en GET
of,
beide uit: HEAD en GET

Ik geef je jammer genoeg niet veel kans kerel.. :( Tenzij iemand anders
het bovenstaande anders interpeteert en 't werkend krijgt op die manier.

Je zou het wel kunnen doen vanuit een geladen module. Dat weet ik
zekers. Beetje omslachtig wel.. ehm. Ik weet niet of php direct de
inkomende http headers kan bereiken ?

Mischien is de achterliggende gedachte dat men 't protocol niet wil
breken. Valt zeker wat voor te zeggen.

Als je 't gevonden hebt, laat ff weten.. Altijd interesant.

Suc6 J.

--
Don't worry Ma'am. We're university students, - we know what we're doing.