[linux] Re: outlook en pgp

Za Apr 16 11:24:40 CEST 2005

On Sat, Apr 16, 2005 at 09:46:27AM +0200, Hans Paijmans wrote:
> Dank je wel: dit is wat ik al vermoedde. De boodschap naar de
> studenten luidt dus 'geen Outlook gebruiken'. Maar dat wisten
> ze al :-)

los van de zaak of OE wel of niet volgens een standaard tekeer gaat, er
zijn zat andere redenen te verzinnen om het niet te gebruiken.

gezien de audience van jou is het wellicht om daar eens een paar uur
over te praten ? je kutn ze maar beter direct vertellen waarom iets niet
slim is ....

--
http://www.linux-it.nl