[linux] Re: outlook en pgp

Za Apr 16 17:51:58 CEST 2005

On Sat, Apr 16, 2005 at 05:42:47PM +0200, Jelle Boomstra wrote:
> easy: omdat hij het zo gewend is, zij geen grote problemen er mee ziet, en het
> gelooft dat overschakelen op OSX of linux een te grote hindernis is.

dan heb je het begin gemist, ik wrijf het in als ze _weer_ langs komen met
de zoveelste stuk ellende of dezoveelste install.

wel probeer ikk op voorhand duidelijk te maken dat dat windows er niet
op staat omdat het goed is, maar omdat in het verleden zoveel illegale
en minder frisse praktijken uitgevoerd zijn, dat je eigenlijk het door
je strot geduwd krijgt.

het geloof dat het moeilijk is, kan je heel eenvoudig de nek om draaien
trouwens door ze het gewoon te geven. da's nou precies wat wij ook
doen.... en bijna iedereen is enthousiast..... leuk he ?

 mensen die geen grote problemen zien zijn ook die mensen die roepen dat
ze al anderhalf jaar hun windows server hebben lopen zonder reboot. als
je dan vraagt of ze up to date zijn met patches is het antwoord "ja".
als je dan vraagt -- hmm, moest je dan niet ergens rebooten met die
patches ? dan worden ze stil en dan is het opeens anderhalf jaar zonder
reboot verhaal ehh, niet helemaal juist meer. best leuk dat soort
discussies.

> Begrijp mij niet verkeerd, ik vind dus niet dat iedereen maar windows moet
> gebruiken, liever niet zelfs.

doe ik ook niet. iedereen moet het zelf weten maar ik heb wel de
attitude: ok, dus jij wil aan een hete pan zitten ? ok, moet je niet
doen. je wil het toch ? oke, zoek maar een ander die je blaren wil
verzorgen dan.

--
http://www.linux-it.nl