[linux] Re: shift-click doet het niet meer

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Ma Apr 18 11:25:37 CEST 2005

On Saturday 16 April 2005 16:05, joop gerritse wrote:
> On Saturday 16 April 2005 12:40, Jelle Boomstra wrote:
> [...]
>
> Misschien in Control Centre/Desktop/Window behavior?

Daar kon ik niets vinden.

Het symptoom is iets uitgebreider: als ik op de shift knop druk stopt de muis
(als ik hem beweeg). Laat ik de shift knop los dan duurt het evenjes (1 sec)
voordat de muis weer gaat bewegen.

Het gebeurd ook bij andere users, dus het moet iets in X of de kernel zijn. Ik
vermoed de kernel, want als ik een oudere kernel opstart, dan heb ik het
probleem niet. En de kernel die ik gebruikte was een vanilla kernel met de
UML skas v8 patch er op.
Ik geloof dat ik maar eens een echte vanilla kernel ga bakken...

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra

http://linux-studie.nl