[linux] Re: USB, muis en 'sweex'-switch

W.W. van den Broek vdbroekw op wxs.nl
Ma Apr 18 22:01:39 CEST 2005

Liset schreef:

> [...]
Ik heb een minimac en mijn linux box suse9.1 en daarbij een newstar kvm
switch voor mijn cherry linux keyboard en usb muis, ik heb ook problemen
met switchen, als ik van linux naar apple ga dan werkt de switch niet
voor noch de muis nog toetsenboord als ik van apple naar linux wil dan
vraagt yast om mijn "KVM switch" muis te configureren, dat laatste heb
ik al afgeleerd.
Nog niets met google kunnen vinden ook niet op de website van de
fabriek, opstarten van 1 van de twee helpt maar is erg omslachtig.
Groeten walter