[linux] Re: OCR programma voor de command-line ?

Ton Boelens ton.boelens op home.nl
Di Apr 19 22:21:53 CEST 2005

On Tue, Apr 19, 2005 at 03:26:43PM +0200, J. wrote:
> Tuesday, April 19 15:22:34

> Hallo,

> Vraagje; Kan iemand mij een goed OCR programma voor de Command-line
> aanraden ? Ik heb de afgelopen 2 dagen wat getest met GOCR maar de
> resultaten zijn er niet of gewoon ronduit slecht .

Ik heb wel eens wat ge-orcd met GOCR maar dat ging prima. Het was maar
een paar keer, dus misschien was het toeval. Ik had het idee dat de
'engine' die gebruikt werd, wel goed was.

Groetjes,

Ton

--
/ton