[linux] Re: suse 9.2 of 9.3 iso's?

Rob Sterenborg rob op sterenborg.info
Do Apr 21 11:03:59 CEST 2005

Is de FTP-DVD ISO wat je zoekt ?
ftp://dl.xs4all.nl/pub/mirror/suse/i386/9.2/iso/

Gr,
Rob

********* DISCLAIMER *********
De informatie in dit E-mail bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Verstrekking aan en gebruik door anderen is niet toegestaan.
Door de elektronische verzending van het bericht kunnen er geen rechten worden ontleend aan de informatie. TTP staat niet in voor de juiste en volledige overbrenging van de inhoud van een verzonden E-mail, noch voor tijdige ontvangst daarvan.