[linux] Re: ervaring met Kaddressbook?

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Do Apr 21 14:22:21 CEST 2005

On Thursday 21 April 2005 14:15, joop gerritse wrote:
> Hoi,
>
> ik werk met Kaddressbook 3.3.2 en ik heb wat problemen met Merge Contacts.
> Ik selecteer --geheel volgens de instructie-- een paar contacten die ik
> samen wil voegen, dan kies ik Merge contacts-- en beide contacten
> verdwijnen. Niet helemaal wat ik bedoelde ;-(
>
> Google heeft me al wel een bericht opgeleverd van iemand die hetzelfde
> probleem had, maar nog geen oplossingen. Weet iemand hier meer?
<rant>
Over dat specifieke probleem niet, maar dat het vaak niet werkt wel. te vaak
heb ik niet kunnen wijzigen omdat the application was locked by {iets
moeilijks}. dus ik vermijd dat ding gewoon. Het hielp me ook al niet een
verjaardag te herinneren, dus de toegevoegde waarde is laag tot nu toe.
</rant>
--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra