[linux] Re: suse 9.2 of 9.3 iso's?

Vr Apr 22 11:23:17 CEST 2005

On Fri, Apr 22, 2005 at 11:20:56AM +0200, paai wrote:
> Is dat geen 'live' versie, zonder installatiemogelijkheden?

waarschijnlijk wel. de iso's worden meestal een paar maanden later op de
FTP dozen gezet.

overigens, zoals al gemeld was geloof ik: als je handig bent met azuerus
en de torrent kunt vinden, dan heb je 'm zo binnen natuurlijk.

weliswaar niet de DVD versie (die is completer en heeft ook de 64 bits
variant) maar wel goed bruikbaar natuurlijk.

hmm,

als er vraag naar is, wil ik anders wel eens een stel pakketten laten
komen en op de NLLGG dag verkopen ?

--
http://www.linux-it.nl