[linux] Re: alevt - nederlandse teletekst?

Bram Mertens M8ram op linux.be
Ma Apr 25 12:45:02 CEST 2005

On Mon, 2005-04-25 at 10:04 +0200, Hans Paijmans wrote:
> Ik heb net aletv ontdekt. Daarmee kun je teletekst paginas ophalen.
> Het probleem is dat het de /duitse/ ARD-paginas ophaalt, en dat is
> natuurlijk heel interessant, maar de nederlandse paginas zouden
> toch informatiever zijn. Maar ook na bestudering van de manpage
> is het me niet duidelijk hoe ik de nederlandse teletekst ermee
> te pakken krijg. Iemand?

Kun je me doorsturen waar je dit ontdekt hebt? Als ik google op aletv
krijg ik 30 hits waar aletv in vermeld wordt maar de enige link die ik
tot nogtoe gevonden heb (http://user.exit.de/froese/) bestaat niet
meer...

Ook apt-cache search kan niets vinden dat op aletv lijkt.

ARD teletext kan je ook via de website inlezen maar de teletekst van ZDF
bijvoorbeeld is enkel toegankelijk via een java-applet en dan kan je de
tekst niet kopiƫren... Daarom zou ik dit graag eens verder bekijken.

Alvast bedankt

Bram
--
# Mertens Bram "M8ram"   <M8ram op linux.be>          Linux User #349737 #
# debian testing            kernel 2.6.8-1-686     i686     512MB RAM #