[linux] Re: libjpeg.la mist

Ma Apr 25 13:48:13 CEST 2005

Aldus schreef Ulrich op Mon, Apr 25, 2005 at 01:14:11PM +0200:
> Voor kile-1.8.b2 heb ik, om te kunnen kompileren, libjpeg.la nodig. Libjpeg is
> geinstalleerd, alleen mist hier dus libjpeg.la. Ik heb geprobeerd om dit
> bestand handmatig te editen (gekeken naar andere .la's), maar 'make' trapt
> daar niet in.

Heb je die libjpeg zelf gecompileerd of is dat iets dat bij je distro zat?
In het laatste geval ben je misschien vergeten het 'development' package te
installeren. Die '.la' file heeft iets met GNU libtool te maken. Je kan ver-
moedelijk ook zonder.

Je vindt de JPEG software op ftp.uu.net in de directory /graphics/jpeg.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--
	Windows bot Net: now playing with a screen near you