[linux] Re: choken van WiFi

Bram Mertens M8ram op linux.be
Do Apr 28 14:32:12 CEST 2005

On Fri, 2005-04-22 at 12:57 +0200, Daniel C. von Asmuth wrote:

> Ik heb daar wel eens last van. Ik gebruik een driver van 3Com die niet
> 100 % goed werkt.

Blijkbaar heb ik daar ook last van, als ik unison gebruik gaat alles
zonder problemen maar als apt grote bestanden binnenhaalt (o.a.
acroread, gcc) wordt de WiFi verbinding tussen m'n laptop en m'n Linksys
Router verbroken.

Weet iemand waar ik tegen moet schoppen om de verbinding terug te
krijgen? ifdown|up helpt niet, de stroom van de router verbreken werkte
in het verleden wel maar dan kon ik vanop de desktop ook niet op't net,
nu lukt dat nog wel... En het lijkt me ook niet meteen de meest elegante
oplossing.

Alvast bedankt

Bram

p.s. sorry als dit twee keer gepost wordt, was vergeten m'n account aan
te passen...
--
# Mertens Bram "M8ram"   <M8ram op linux.be>          Linux User #349737 #
# debian testing            kernel 2.6.8-1-686     i686     512MB RAM #