[linux] Re: lilo en grub

Do Apr 28 19:29:06 CEST 2005

On Thu, 28 Apr 2005, Daniel C. von Asmuth wrote:

> Eerlijk gezegt ben ik gewoon bij lilo gebleven.
> Grub is de boot manager van het GNU Hurd OS.

Het aantal keren dat ik tege LI aan zat te kijken en dan wat verbaal
geweld ontketende voordat ik op zoek ging naar een bootflop heb ik met
GRUB dankbaar achter me gelaten.

Red Hat, Mandrake en Fedora zorgen bij een kernel update via de packet
manager ook netjes voor een aangepast grub.conf

Maar smaken verschillen.

Hugo.