[linux] Re: MySQL Error

Wo Aug 3 10:22:55 CEST 2005

On Wed, Aug 03, 2005 at 10:14:26AM +0200, Arjan Hendriks wrote:
> Denk het wel, gaat automatisch, toch maar weer eens uit zetten.

dat is inderdaad een goed idee. ikheb niks automatisch aanstaan. dat is
de pest bijvoorbeeld van een ander merk software....

nu kan je 't uitzoeken of je een update hebt gehad of niet..

> Gezocht in diverse forums, op error 2002, maar nog niet veel gevonden
> waar ik verder mee kom.

mysql heeft ook een forum -- kijk daar eens. en check op de text ipv
de errorcode...

ik heb net heel gauw ff gegoogled en zag iets over dat dat een
mogelijkheid was voor oude odbc connectors die een nieuwe wijze van
password checking nog niet snapten ofzo. maw het lijkt er op dat het een
legacy toestandje is.

wat je uiteraard kan doen is even de zaak uitcommentatrieeren en kijken
of je sql nu wel starten wil.

maargoed, bovenstaande is wat ik uit een paar flarden oppikte, stond net
op het punt om even goed wakker te worden dus ....
--
http://www.linux-it.nl