[linux] Re: MySQL Error

Arjan Hendriks arjanhs op gmail.com
Wo Aug 3 10:58:03 CEST 2005

Op 3-8-05 heeft Roeland Th. Jansen<bengel op grobbebol.xs4all.nl> het
volgende geschreven:
> On Wed, Aug 03, 2005 at 10:14:26AM +0200, Arjan Hendriks wrote:
> mysql heeft ook een forum -- kijk daar eens. en check op de text ipv
> de errorcode...

Op het forum gevonden dat er verschil in hashes zijn bij gebruik van
versie 4.1, waarschijnlij is de client versie geupdate, maar de server
versie nog niet, vandaar waarschijnlijk de melidng van een unknown
variable.

Geen ide of ik hieronder de juiste versies heb geplaatst, van de
server in ieder geval, en daaruit blijkt dat ik nog geen versie 4.1
voor de server gebruik.

Het versie nummer van de client is ook nog geen 4.1, heb nog niet
gevonden hoe de setting in de config file is gekomen.

mysqld  Ver 4.0.24_Debian-10-log
mysql  Ver 12.22 Distrib 4.0.24