[linux] Kernel compileren. (Was: Shortcut key toekennen aan een macro in OpenOffice)

Wo Aug 3 21:14:29 CEST 2005

Aldus schreef Roeland Th. Jansen op Wed, Aug 03, 2005 at 01:38:00PM +0200:
> [...]

Misschien helpt het om je systeem in de ijskast te zetten of de kloksnel-
heid te verlagen.

> voor 300....400 euro heb je al wat leuks..... kan je 'm gelijk updaten
> naar wat recenters ipv 2.4.x tenzij je dat hard nodig hebt natuurlijk.

Tot dusverre hebben mijn pogingen om een 2.6.x kernel te installeren nog
weinig succes opgeleverd dus we wachten maar op een stabiele versie 2.8
of zo.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--