[linux] Re: Kernel compileren. (Was: Shortcut key toekennen aan een macro in OpenOffice)

Wo Aug 3 22:35:11 CEST 2005

On Wed, Aug 03, 2005 at 09:14:29PM +0200, Daniel C. von Asmuth wrote:
> Tot dusverre hebben mijn pogingen om een 2.6.x kernel te installeren nog
> weinig succes opgeleverd dus we wachten maar op een stabiele versie 2.8
> of zo.

vind je dat niet vreemd dan ?

hier hobbelen alle machines 2.6, met uptime uitschieters van 160 dagen
ofzo. 'k weet het niet maar 2.6 is een makkie, zeker als de rest van je
systeem ook up to date gebracht is voor 2.6 kernels.

wat gaat er daar mis ?

--
http://www.linux-it.nl