[linux] Re: Shortcut key toekennen aan een macro in OpenOffice

Johan Wevers johanw op vulcan.xs4all.nl
Wo Aug 3 22:50:20 CEST 2005

Roeland Th. Jansen wrote:

>voor 300....400 euro heb je al wat leuks.....

Gezien mijn huidige positie is dat momenteel helaas onhaalbaar.
Ik draai nu op een P2-350 die ik in elkaar geschroeft heb uit
een combinatie van gratis gekregen 2e hands onderdelen en de delen
van mijn oude P1 die nog werkten (het moederbord was overleden)
waarvan ik de kwaliteit van sommige onderdelen betwijfel. :-(

>kan je 'm gelijk updaten naar wat recenters ipv 2.4.x tenzij je dat hard
>nodig hebt natuurlijk.

Wat voor speciale voordelen heeft 2.6 eigenlijk boven 2.4?

--
ir. J.C.A. Wevers         //  Physics and science fiction site:
johanw op vulcan.xs4all.nl   //  http://www.xs4all.nl/~johanw/index.html