[linux] Re: wil de echte vmware even opstaan?

Marc Fellman marc.fellman op gmail.com
Vr Aug 5 08:30:44 CEST 2005

Hallo Hans,

Op 5-8-05 heeft Hans Paijmans<j.j.paijmans op uvt.nl> het volgende geschreven:
> Ik wil wat met vmware gaan experimenteren en heb daartoe de site
> van vmware bezocht, en ben nu de weg kwijt. Ik wil gewoon
> een virtuele machine met windows op mijn linuxbak, maar welk product
> moet ik dan downloaden, een van de servers, het workstation, een
> combinatie of iets anders?

Als je gewoon op dezelfde machine de vmware sessie wil als waar je ook
achter zit dan is workstation wat je zoekt. De servers zul je normaal
gesproken niet nodig hebben. Dit is wel geschikt om bijvoorbeeld wat
te experimenteren met virtuele servers en inrichtingen van deze
servers. DE oplossing voor Windhoos want dan kun je tenminste op 1
fysieke server wel meerdere services tegelijk draaien ;-)

--
Met Vriendelijke Groet / With Kind Regards

Marc Fellman