[linux] Re: wil de echte vmware even opstaan?

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Vr Aug 5 09:28:35 CEST 2005

Marc Fellman wrote:
> Hallo Hans,
>
> Op 5-8-05 heeft Hans Paijmans<j.j.paijmans op uvt.nl> het volgende geschreven:
>
> Als je gewoon op dezelfde machine de vmware sessie wil als waar je ook
> achter zit dan is workstation wat je zoekt.

Ah, dank je, dat vermoedde ik al. Maar toen ik de tarball  gister
probeerde te installeren op de 2.6.11 kernel van SuSE 9.3 ging er van
alles mis toen hij probeerde een module of zo te compileren.

Nog maar es proberen...

--
Dr. J.J. Paijmans
thuis: Elzenstraat 1, Waalre, 040-2230680    http://paijmans.net