[linux] Re: wil de echte vmware even opstaan?

Marc Fellman marc.fellman op gmail.com
Vr Aug 5 09:40:15 CEST 2005

Op 5-8-05 heeft Hans Paijmans<j.j.paijmans op uvt.nl> het volgende geschreven:

> Ah, dank je, dat vermoedde ik al. Maar toen ik de tarball  gister
> probeerde te installeren op de 2.6.11 kernel van SuSE 9.3 ging er van
> alles mis toen hij probeerde een module of zo te compileren.

Ik kan m ook nog herrineren dat er soms iets gecompileerd moest worden
(voor mandrake viel dit wel mee). Volgens mij moet je kijken naar de
directories waar alles terug te vinden is.

Suc6

Marc

PS: Ik ben eigenlijk blijven hangen bij 4.5 omdat de upgrades nu bijna
net zo duur zijn als een nieuwe licentie (was altijd 25% van de
prijs). Ik kijk wel weer eens of ik wat ga doen met de volgende of een
volgende versie.

8<

--
Met Vriendelijke Groet / With Kind Regards

Marc Fellman