[linux] Re: desktop bevriest

dick kampman dkampman op xs4all.nl
Vr Aug 5 13:30:22 CEST 2005

On Monday 01 August 2005 20:18, Hugo van der Kooij wrote:

> Tja, Je zou nog kunnen kijken of netwerk toegang iets doet.
> Maar ik zou
> mijn geld zetten op hardware (gerelateerde) issues.

Sinds ik naar deze list gemaild heb, is het probleem nog niet opnieuw
opgetreden. Misschien dat ik e.e.a. in de komende dagen nog kan testen.

On Monday 01 August 2005 20:47, Kees Theunissen wrote:

> Da's lastig om een oorzaak te vinden. Staat er toevallig iets in je
> syslog?

Niets aangetroffen.

On Monday 01 August 2005 23:00, Daniel C. von Asmuth wrote:

> Gebruik je X11? Dat programma doet dat wel vaker.

Heb ik niet eerder meegemaakt.

On Tuesday 02 August 2005 00:55, Hans Rood wrote:

> Ik heb in een vergelijkbare situatie succes met Ctrl Alt Del.
> Het scherm blijft tot het laatste moment vastzitten maar je kunt horen
> dat er netjes afgesloten wordt.

Daarvoor heb ik niet lang genoeg gewacht. Alles zat vast.

Bedankt voor reacties, ik oefen nog even door.

Dick Kampman
dkampman op xs4all.nl