[linux] Re: VPN setup naar een Firewall-1...hoe?

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Ma Aug 8 13:15:28 CEST 2005

On Monday 08 August 2005 12:04, roger op boussen.nl wrote:
> Ik wil met een fedora 4 server een VPN tunnel opzetten naar een Checkpoint
> Firewall-1 omgeving. Ik beschik over een key voor de Checkpoint en wil
> graag weten hoe ik racoon.conf en de setkey instelling hiervoor moet
> maken.

het zou leuk zijn als je erbij zou vertellen met welk protocol dat moet, want
van checkpoint heb ik nog nooit gehoord. Van hun website wordt ik ook niet
veel wijzer, dus ik den k dat je ze beter links kan laten liggen, of bij hun
voor support aanklopt.

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra