[linux] Re: gastenboek?

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Ma Aug 8 23:47:42 CEST 2005

On Monday 08 August 2005 22:58, Daniel C. von Asmuth wrote:
> De site biedt ruime om korte reakties op geplaatste artikelen te geven
> en die heeft sinds kort een blokkade tegen shell scripts zoals mij.
Of het een weblog te noemen is weet ik niet, maar een gastenboek is het zeker
niet. Als je een /. account aanmaakt en de /.-koekjes in de trommel laat
zitten weet ik bijna zeker dat je geen vervelende captcha's krijgt(tenzij je
eerder scripts op ze hebt losgelaten natuurlijk, maar dan moet je ook niet
zeuren).

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra