[linux] IPv6 (onder Linux)?

Wo Aug 10 01:19:04 CEST 2005

Hoi,

Is er al iemand aan het spelen met IPv6? Ik ben mezelf wat handigheid met
IPv6 aan het aanleren en zou af en toe wat heen en weer willen testen om
te zien of e.e.a. ook werkt zoals bedacht.

Volgens mij heb ik DNS, SSH en HTTP(S) nu werken op IPv6 op 1 machine
(bind, openssh en apache) alsmede op mijn router (Cisco). De rest volgt
binnen kort.

Hugo.