[linux] web authentication truuk?

Zo Aug 14 17:37:38 CEST 2005

Hoi,

Ik ben wat aan freubelen met een webserver die een portal functie moet
gaan verrichten. Met Apache op zich een eitje met iets als:

    ProxyPass   /applicatie-1/       http://192.168.1.42/
    ProxyPassReverse    /applicatie-1/       http://192.168.1.42/

Maar ik heb een server waar opnieuw basic authentication plaats vindt. Ik
wil die informatie dus eigenlijk graag onderhuids mee sturen in een form
of iets van dien aard omdat ik de gebruiker niet wil lastigvallen met dit
verzoek.

De server (192.168.1.42) in dit voorbeeld is op geen enkele manier aan te
passen zodat de truuk aan de portal kant moet worden opgelost. Helaas geen
LAMP maar WAMP installatie.

Hugo.