[linux] Kleuren html tabel ook op de printer

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Ma Aug 15 14:51:37 CEST 2005

Voor een dierenasiel heb ik een kleine web applicatie gemaakt, om te
zorgen dat een aantal dingen wat gestroomlijnder gaan lopen. Ik heb o.a.
voederlijsten gedefinieerd. Om deze wat makkelijker te kunnen gebruiken,
werk ik met alternerende kleuren per rij. Ziet er op het scherm prima
uit, maar bij het printen wordt alleen wit als achtergrondkleur
gebruikt. Hoe kan ik zorgen dat de kleuren (eigenlijk zwart/wit tinten)
bij het printen ook worden gebruikt. Liefst OS en browser
onafhankelijk. ;-}

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>