[linux] Re: Kleuren html tabel ook op de printer

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Di Aug 16 01:40:09 CEST 2005

Op ma, 15-08-2005 te 20:00 +0200, schreef Jelle Boomstra:

> en de truuk is dat je het verschillende media types opgeeft bij je
> stylesheets. hier kan je er alles over lezen:
> http://www.w3.org/TR/REC-CSS2/media.html
> en algemener:
> http://www.w3.org/TR/REC-html40/present/styles.html

Ik gebruik nu zoals in het document is beschreven '@media screen, print
{'. Dat zet nog geen zoden aan de dijk. Zal me er nog wat verder in
verdiepen.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>