[linux] Re: Kleuren html tabel ook op de printer

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Ma Aug 15 20:47:35 CEST 2005

Hugo van der Kooij wrote:

> Stylesheets. En dan natuurlijk de juiste sheets maken voor de printer. Een
> echte browser moet dat dan ook snappen.

Mijn vorige mail is niet doorgekomen (nieuwe PC)  maar het antwoord ligt
mogelijk in File->Page setup, en dan 'print background' aanvinken...

--
Dr. J.J. Paijmans
thuis: Elzenstraat 1, Waalre, 040-2230680    http://paijmans.net